We hebben allemaal te maken met papieren, denk aan administratie of documenten.
Ondanks dat veel digitaal gaat.
Misschien print je bepaalde documenten uit juist omdat je ze graag op papier hebt.
Dit zijn óók spullen en daarom wil je ook dit op een overzichtelijke manier bewaren.
Het doel is immers dat je ze makkelijk kunt terugvinden.
Leg een systeem aan waarmee je tijd bespaart.
Gebruik hangmappen of ordners en orden ze op onderwerp.
Heb je veel onderwerpen, kijk of je een overkoepelende categorie kunt vinden.
In de video laat ik zien hoe ik dat heb gedaan met de papieren voor de verzekeringen.
Garantiebewijzen en gebruiksaanwijzingen kun je prima op één plek bewaren, als je deze in print wilt.
Heb je een hangmap, ordner of opbergdoos in handen omdat je er iets in gaat stoppen, kijk dan meteen of er iets weg kan.
Zo hou je overzicht.
Klik hier of op onderstaande afbeelding om de video te zien.
Wil jij orde aanbrengen in jouw archief?
Vind jij dit blog waardevol?
Leuk om een reactie van je te lezen, laat deze gerust achter!
En je kunt dit blog delen in jouw netwerk, dankjewel daarvoor.
Leuk om een reactie van je te lezen, laat deze gerust achter!
En je kunt dit blog delen in jouw netwerk, dankjewel daarvoor.
Heb je een vraag?
Ik help je graag verder in een nieuw blog, stuur me een berichtje!
Kijk ook eens op mijn Youtube kanaal voor meer tips en inspiratie.
Ik help je graag verder in een nieuw blog, stuur me een berichtje!
Kijk ook eens op mijn Youtube kanaal voor meer tips en inspiratie.
0 Comments